Subject: eakate juhtide önnetuste statistika
From: "Jaanis Juhanson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 May 2024 09:28:33 +0300

issuetype: Pöördumine
Ees- ja perenimi: Jaanis Juhanson
components: Liiklusharidus
Vastust soovin: e-post
Sender E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Telefoninumber:
Summary: eakate juhtide önnetuste statistika
Description: Tere!
Köigepealt vabandan tylitamise pärast. Kirjutan teile ajendatuna ERRi 
portaalis avaldatud uudisest:

https://www.err.ee/1609344996/statistika-eakate-juhtide-osalusega-liiklusonnetused-on-langustrendis

Olen selle teema peale juba kaua möelnud ja seoses sellega on tunded 
erinevad. Palun teilt sellist informatsiooni, et kas oleks vöimalik 
vanuseryhmades mootorsöidukiga pöhjustatud önnetuste osakaalud 
normaliseerida näiteks vanuseryhmades liikluses läbitud kilomeetrite järgi? 
Ma saan aru, et vist statistikaamet on vaadanud önnetusi normaliseerituna 
näiteks vanuseryhmades juhilubade omanike arvu järgi vms, aga mulle tundub, 
et siin saaks veel detailsemalt nendele numbritele vaadata. Kahjuks 
käesolevas uudises pole toodud metoodika kohta täpsemat informatsiooni.

lugupidamisega,
Jaanis Juhanson